Regény, novella, írástechnika.

2019. január 31., csütörtök

A blog további sorsa

on  with 2 comments 
Sziasztok! 

Néhány héttel ezelőtt írtam egy bejegyzést, amiben elmondtam, hogy hamarosan átgondolom a három és fél blogom jövőjét, mert elaprózva nincs mindre igazán időm, nem maradna mellettük másra.

A mai napot tűztem ki határidőnek, amíg jelezhetitek, olvasnátok-e szívesen tovább valamelyiket, vagy hogy milyen változtatást tartanátok hasznosnak. Komment végül egy sem érkezett, viszont más felületeken üzenetben, vagy épp tag-es jelölésekben mégis kaptam visszajelzést, egészen váratlan helyekről is, amit köszönök. :)

A döntésem ettől független okból született meg, ami nem a blog kereteibe tartozik:

Egyik oldalt sem folytatom tovább. 

Ugyanakkor nem leszek hűtlen ahhoz, amit az Évköszöntő bejegyzésben ígértem Nektek. ;)
(Ha már feliratkoztál bármelyik blogra és szeretnél értesítést kapni a továbbiakról, kérlek, írj egy e-mailt! jatszotars.blog@gmail.com) 

Köszönöm, hogy itt voltatok, hogy elolvastatok egy-egy bejegyzést, bekapcsolódtatok a játékaimba, küldtetek tag-eket és főleg, hogy néhányatokkal már szinte az indulástól, egy-másfél éve kapcsolatban vagyunk. ^^

Minden szépet kívánok Nektek ezután és jó blogolást!

Lia

Share:

2 megjegyzés:

  1. Szia,

    Sajnálattal hallom a végítéletet ezen és a Kezdetekben... oldalon is. Jó volt ide vissza térni és részt venni a kihívásokban. Hiányozni fog.

    Üdv
    Brukú

    VálaszTörlés