Regény, novella, írástechnika.

2018. május 25., péntek

Módszerek - Minitippek szárba szökkent írópalántáknak #3 - Dora Craiban

on  with No comments 
In ,  


"A Twitteren elkezdtem egy rovatot, amit #minitipp névre kereszteltem, és amit azoknak a lelkes, kezdő íróknak ajánlok, akik blogot vezetnek, fanfictionöket írogatnak, regényen dolgoznak, vagy csak úgy általában szeretnek írni. Nem vagyok profi az írás terén, én is voltam kezdő, sőt, még annak is tartom magam, de írtam és olvastam már annyit, hogy tudjak mit átadni az írópalántáknak.
Meggyőződésem, hogy a jövő nagy írói ott bujkálnak a hangzatos álnéven működő bloggerek között, és hogy nem idősebbek tizennégy, tizenöt éveseknél. Elsősorban nekik írogatom ezeket a minitippeket: a Twitteres 140 karaktert betartva ezek rövidke, apró tanácsok, meglátások, írástechnikai tippek. Itt is elindítom a rovatot, ám itt 5 minitippet írok egy bejegyzésbe, de egyenként kibontom őket, hogy érthetőbbek legyenek. Remélem, ha csak egy hangyányit is, de segítek a fiatal tollforgatóknak. :)"

/Dora Craiban/

A teljes cikket elolvashatod itt:
Minitippek szárba szökkent írópalántáknak #3

Ne írj mindennap! Vagy pont, hogy de? Mindkét módszernek akadnak pártolói. Te mit gondolsz?


Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése